Nagykőrösi úti zajvédő fal

Kezdőlap Fórumok Fórum Általános kérdések Nagykőrösi úti zajvédő fal

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 61-75 / 99
  • Szerző
    Üzenetek
  • #6719
    Bigiboy
    Felhasználó

    Kedves Nedudgi!

    Itt nem \”Buta Nép\”-lakik, és él!

    Ha esetleg tudnál olvasni, akkor rájönnél, hogy nem fizetett ellenzők vannak, hanem itt élők akik nem a fal ellen vannak, hanem az ellen, hogy 1,75-2,75m-re épüljön meg a fal a házak ablakaitól. Ha már nyilatkozol egy témában, akkor legalább annyit tegyél meg, hogy elolvasod miről is van szó. Amúgy lehet butázni, lehet minden demonstrálót ledegradálni, de ezzel magadat minősíted, mert nem látsz tovább az orrodnál. Nem a fal ellen vannak az emberek, hanem a túl közeli megépítése ellen. A pénz meg igenis megvan. És kikérem az összes ember nevében azt a rágalmat, hogy \”fizetett ellenzők\”! Csak egy hétig élj ott ahol ők, és akkor majd megtudod, hogy miről van szó. Kell nekik a fal, mert kell, de nem a szájukba úgy, hogy közben meg megfulladnak, mert a konvektorok, nem tudnak szellőzni, a benzingőz és minden korom lecsapódik a fal mellet közvetlen. És egy 2méter széles sikátornál nem szellőzik ki. Ezért szeretnék, hogy ne 2méter hanem 5-6méter legyen a távolság. Ennyire egyszerű a dolog.

    #6720
    Kispál
    Felhasználó

    A hozzászólásokat olvasgatva úgy döntöttem, hogy én is felszólalok a témában. Mivel engem is érint a probléma, úgy döntöttem, hogy utána nézek a dolgoknak. Szóba került a sáveltolás, az M5-ös autópálya módosítása. Ez sajnos lehetetlen, erre nincsen befolyása az önkormányzatnak, és szerintem erre forrás sincs, ebben az autópálya fenntartója dönt, és indokolatlanul nagy átalakításokra lenne szükség. A tervek már készen vannak, ezen változtatni már nem lehet, ha mégis ez lenne a cél, akkor nem 1-2 évvel, hanem további 20-30 évvel tolódna ki a fal építése, mert itt nemcsak pénzügyi problémáról van szó.
    A tűzoltóautó-kérdésről pedig annyit, hogy a fővárosi tűzoltóság megadta az engedélyt, tehát biztosítottnak látja a szellőzést és a hozzáférést is.
    Én megértem a problémát, a legjobb az lenne, ha szükségtelen lenne a zaj elleni védekezés…Azt kívánni azonban, hogy 5 méter legyen a fal és a házak között, egyenesen azt is jelentheti, hogy soha sem fog megépülni, vagy legfeljebb annyira későn, hogy meg sem érjük.

    #6721
    csucsu56
    Felhasználó

    T. kispál!
    A Kispesti Önkormányzatnál a főépítész úr azt mondta, hogy ez egy ideiglenes megoldás, mert 20 év múlva a föld alá vezetik majd a Nagykőrösi útat. Ezt személyesen a saját fülemmel hallottam.

    #6722
    Boros János
    Felhasználó

    Kdves csucsu56!

    Te még hiszel a mesékben? Nem Svájc-ban. élünk. Ez egy szegény ország.

    #6723
    wob974
    Felhasználó

    A Nagykörösi miért is lenne az autópályásoké?
    Az autópálya a a Budapest táblánál véget ér.
    Ez egy fővárosi út lehet max.

    #6724
    csucsu56
    Felhasználó

    T. János!
    Nem hiszem el, persze, hogy nem de addigra ha igaz is lenne már én is a föld alatt leszek, ezt elmondtam Gyulai úrnak is, de Ő ezzel ellenérvelt a fallal kapcsoltban.

    #6725
    Kispál
    Felhasználó

    Ha fővárosi út is, én attól tartok, hogy a kerületnek nincs akkora befolyása, hogy \”csak\” egy zajvédő fal miatt végezzenek átalakításokat. (A \”csak\” ironikus, az ittlakóknak természetesen fontos.)

    #6726
    Kispál
    Felhasználó

    Szerintem, ha most hirtelen úgy döntenének, hogy akkor legyen mégis a másik terv, valószínűleg ugyanezt a választ kapná: majd akkor 20 év múlva kész lesz, talán. Ha most nincs rá forrás (pénzbeli és megfelelő befolyás), akkor miért biztos, hogy később lesz? Nekem is vannak elképzeléseim, hogy hogyan lehetne mindent átalakítani úgy, hogy a lehető legjobb legyen, tökéletes és maradandó. De maradjunk a realitások talaján, most erre van lehetőség.

    #6727
    csucsu56
    Felhasználó

    Azért remélem a realitások talaján még nem fogja elfelejteni a csokor virágot, és lesz is rá pénze. Köszönöm!!!

    #6728
    wob974
    Felhasználó

    Nekem is van épitési engedélyem.
    Akkor holnap kipróbálom majd lobogtatom téglavásárlásnál a pénztárban. De gondolom a falat sem abból épitenék.

    Egyébként a vörös újságban ami friss pontossan ez áll Wekerlei falról:

    \”Azóta elkészitették az engedélyezési okiratokat, vagyis a kivitelezés elméletileg JÖVŐRE akár meg is kezdődhet – bár hivatalosan egyenlőre semmilyen céldátumot nem határozott meg a budapesti vezetés.\”

    Szóval idén nem lesz belőle semmi de szerintem jövőre sem.

    #6729
    wob974
    Felhasználó

    Nem lehet levinni a föld alá mert ott az M12 metro lesz.

    #6730
    Kispál
    Felhasználó

    Ezt a csokor virág dolgot nem igazán értem, de egy sört szívesen fizetek Önnek :-), vagy a csokrot esetleg arra az alkalomra gondolta, amikor Kispest egész közlekedése a föld alatt lesz, és a kerületet egy láthatatlan zajvédő burok fogja majd körülvenni? 😀

    #6731
    gborka
    Felhasználó

    Meg lehetne csinálni akár most is de ennek a mentalitás, hozzáállás, korrupció és bizonyos szervek fejetlensége az akadálya.

    Ami viszont jól működik itthon az az egymásra mutogatás de az kiválóan!!!!
    Inkább összefogásra lenne szükség….

    #6732
    Sági Zenina
    Adminisztrátor

    Tehát a realitás az, hogy mégsem lehet. 🙁

    #6733
    niki
    Felhasználó

    Persze meg lehetne csinálni…csak egy pénzgyár kell hozzá….

    Én egyszer láttam egy (Trebesing – Ausztria) olyan települést, ahol befedték az autópályát….kvázi alagútként működik az autópálya ezen szakasza.
    De az említett megoldás még ott is egyedi, és említésre méltó.
    És hozzáteszem egy gazdag!!! telepúlésről van szó.

    Szerintem Mo-n sincs ilyenre példa….

15 bejegyzés megtekintése - 61-75 / 99
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.