Megosztom a friss

#7212
mzsombor
Felhasználó

Megosztom a friss tapasztalataimat: Telefonon, személyesen az ügyfélszolgálaton nem tudtak segíteni, azt mondták, várjak, míg küldenek levelet, hogy átszerződhetek. Írtam egy emailt a probléma leírásával nekik (hogy az utcában már ott az optika, de pont a mi házszámunkra még nem választható ki a nagysebességű internet, pedig az oszlopon ott van), három hétig csend, majd jött egy email, hogy továbbították a panaszom a területileg illetékes kollégának. Rá pár napra hívtak telefonon, hogy utánanéztek, és beállították a rendszerben, hogy nálunk is megrendelhető legyen az optika, mehetek átszerződni. Ezt tegnap meg is tettem személyesen az Üllői úton, elvileg két héten belül jönnek, és behúzzák az optikát a házba.

Tanulság: Ha az utcában, a ház előtt már ott van az optika, de a megrendelő felületen még nem válaszható a házszám, érdemes emailben próbálkozni, nekem sikeres volt.