Immár 7. éve annak, hogy június első vagy második hétvégéjén az önkénteseket ünnepeljük. Ez az ünnep rólunk és nekünk szól, egyfajta köszönetmondás minden önkéntesnek az egész éves munkájáért.

Első évben egy étterem szolgált helyszínül, az azt követő években a Kós Károly téren ünnepeltünk – tavaly a vihar sajnos bezavart minket a WTE helyiségébe, ennek ellenére nagyszerűen szórakoztunk.

Az idén a Wekerlei Önkéntes Centrum úgy döntött, hogy rendhagyó módon kirándulni fogunk. Szombaton, június 10-én, 11 órakor gyülekeztünk  Pilisborosjenő buszvégállomásnál. Kicsikkel és nagyokkal együtt mintegy negyvenen voltunk. Onnan indultunk el Rózsika irányításával meghódítani a pilisi „egri” várat. A séta nem volt sem hosszú, sem megerőltető, így az egészen kicsik és az idősebbek is jól bírták a tempót. Útközben megcsodáltuk a Teve-sziklát (két kicsúcsosodó púpja miatt nevezik így), majd hamarosan elénk tárult kirándulásunk célpontja, az egri vár, mely se nem egri, se nem vár, de itt forgatták 1968 nyarán az Egri Csillagok c. filmet.

Előkerültek a plédek, szendvicsek, sütik, mindenki kínált mindenkit, és köszöntöttük Pintér Márti önkéntesünket a „kerek” 77. születésnapján.  A falatozás után a társaság két csoportra oszlott, a frissebbek egy bő órás túrát tettek meg, a játékos kedvűek pedig a vár tövében számháborúztak. A játékot közösen játszottuk gyerekek és idősebbek, és mondhatom, nem csak a kicsik élvezték.  Utolért minket egy kis könnyű nyári eső is, de nem lankasztotta le a kedvünket!