Őszikék Klub

Őszikék klubunk 2007 tavasza óta működik, a WTE keretén belül. Tagjaink életkora széles skálán mozog, 60 és 92 év között, továbbá több tagunk még nyugdíjazásuk ellenére időnként dolgozik. Összejöveteleinket havonta a WTE Kós Károly téri helyiségében tartjuk, amikoris süteményezés és teázás közben a következő hónapra tervezett programokat szoktuk megbeszélni. Önkéntes munkáinkkal pedig szívesen állunk a közösség rendelkezésére, akár süteménysütéssel, akár karácsonyi csomag készítéssel.

Programjainkon mindenki saját költségére vesz részt. Nagyon sokfelé jártunk az idei évben. Voltunk Vácott és Esztergomban városnéző túrán, a vörösiszap tragédia helyszínén, Kolontárban és Devecserben, illetve megnéztük a újonnan épített városrészt. A budapesti programok közül is álljon itt néhány: a Millenárison zenés, verses irodalmi műsort hallgattunk, utaztunk a Deák-tér és a Széll Kálmán-tér között közlekedő zenés nosztalgia villamoson. Egy szép szeptemberi szombat délután végigsétáltunk a Margit-szigeten. Halottak napja környékén felkerestük a Nemzeti Panteon Fiumei Úti Sírkertjét. Vannak állandó programjaink is: negyedévenként jelen vagyunk a Magyar Örökség díj ünnepélyes átadásán az MTA dísztermében, rendszeresen látogatjuk a Magyar Nemzeti Múzeum és az Iparművészeti Múzeum kiállításait, illetve sokat járunk a Hess András-téri Litea Könyvesbolt és Teázóba, irodalmi műsorokra, könyvismertetésre.

Mi is segítjük önkéntes munkával a WTE működését, különféle feladatokat vállatunk a Wekerlei Székelykapu Napokon, süteményeket sütöttünk az Önkéntes Bálra és a Wekerlei Napokra, ez utóbbira kerekes székes és hátrányos helyzetű vendégeinknek, akik nagyon örültek a kedves gesztusnak. Valamennyi kirándulásunk, összejövetelünk kitűnő hangulatban zajlott. Rendezvényeink nem zártkörűek, várjuk Önöket is minden hónap utolsó szerdáján a WTE Kós Károly téri helyiségében 17:00 és 19:00 óra között.